Thursday, April 15, 2010
sistem yang x masuk akal!!!!
Published :
11:20 AM
Author :
indie lover
salam semua... apa khabar korang sume kali nie?? harap sume dalam keadaan sihat sejahtera.. aku nak ceritakan satu cite yang x masuk akal... maksud aku.. ada ke evaluation form iatu form tuk penilaian pensyarah ada kaitan dengan nak amik examination slip... semakin aku blaja kat situ.. semakin aku x faham.... aku memang x faham pun situasi or sistem pengurusan kat tmpt aku blaja tue... mungkinkah aku yang silap sebab blaja kat sini ataupun sistem tue??? dahla kerani dia sume macam pemalas nak mampos... ari tue nak memperkenalkan mikrochip pada kad id matrik pelajar supaya pelajar dapat masuk time final exam... tapi sampai sekarang hanyalah angan2 kosong pihak universiti... ish33.. aku pun x faham apakah masalah sebenarnya?? dahlah mikrochip tu hanya beberapa ratus sahaja sedangkan pelajar yang blaja kat situ kira2 nak dkt 1000 org.. nie blum termasuk pelajar yang baru masuk.... ish33.. nak buat sesuatu biarlah dengan bersungguh2.. patutlah DR. MAHATHIR ckp melayu mudah lupa... aku bukan nak perli tapi inilah hakikatnya... kalau orang melayu x nak berubah.. mungkin suatu hari nanti bangsa cina pulak yang akan jadi perdana menteri... time tue... orang cina akan pulaukan orang melayu n akan tingkatkan martabat orang cina.. orang cina nie bukan leh wat baik pun... x pasal2 dia besar kepala... mulalah nak pijak kepala orang melayu.. aku bukan apa.. aku nak nasihatkan khusus tuk orang melayu... sempatkah anda sebagai orang Melayu berubah menjadi bangsa yang maju seperti bangsa Jepun???
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Total Pageviews
Live Visitor
Translate
Popular Posts
-
Assalamualaikum dan selamat sejahtera di ucapkan kepada pengunjung blog yang sudi melayari blog saya ini...pada kali ini saya hendak berceri...
-
Temerloh merupakan salah sebuah daerah yang terbesar di Negeri Pahang. Keluasannya ialah 3601.5 km persegi. Daerah ini terdiri daripada bebe...
-
salam semua...... kali nie ak nak bercerita mengenai phase test ak yang akan diadakan esok.... start dari selasa sehingga jumaat..... tapi a...
-
Assalamualaikum dan selamat sejahtera diucapkan kepada pelawat yang sudi melayari blog aku...kali ini tergerak hati aku nak bercerita mengen...
-
assalamualaikum semua........apa khabar??? harap korang sume baik2 la.....kadang kadang aku terfikir gak .....antara paras rupa dengan tingk...
-
salam semua... aku nk bgtau korang semua pasal kehidupan yang aku jalani ketika hari raya... seperti yang korang tau... perangai aku dh bany...
-
Assalamualaikum semua dan salam sejahtera kepada yang sudi mengunjungi blog aku ini...kali ini aku nak bercerita mengenai isu kenaikan harga...
-
hu33... apa nak jadi nie??? setiap hari bosan... member aku yang lain sume keje... aku je x keje... boring gak nie.... apa nak wat dalam 2 b...
-
Hi good afternoon, it is a good weather isn't it? Today, I would love to talk about bribery. Bribery usually categorized as take and g...
0 comments:
Post a Comment