Wednesday, March 16, 2011
bosan bosan bosan........
Published :
9:19 PM
Author :
indie lover
bosan bosan.......... apalah malang nasib aku ye? niat di hati hendak bekerja tapi tidak kesampaian kerana gara2 seorang insan yang hanya mementingkan kepentingan diri sendiri..... aku pun tak tau..... bila cuaca panas menyebabkan situasi aku bertambah bosan...... aku sebenarnya sudah lali dengan perkataan bosan...... perkataan bosan nie x pernah wujud time aku ada kat dungun dahulu.... coz di sana walaupun aku bosan...... tatkala di cuaca panas, rakan2 study ak mengajak aku g mandi kat air terjun..... perghh... memang bestla...... inilah suatu nikmat yang tidak ada di ibu kota kl..... sememangnya duduk di kl agak membosankan..... lebih2 lagi bila aku duduk di pangsapuri di kl..... lagi lah aku bertambah bosan..... dengan sistem yang lebih kepada sistem penjara.. aku bagaikan banduan yang tidak boleh pergi ke mana2... memang bosan sungguh.... aish....... lagi satu time aku kat dungun..... aku selalu berjalan gak.... menghayati panorama alam..... di dungun ada air laut dgn permandangan yang menyejukkan mata aku dan juga menenangkan hati aku..... walaupun setakat sebuah pekan namun aku sungguh puas... puas kerana dapat merantau seluruh pekan dungun yang sungguh bermakna di mata aku....terima kasih!!!!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Total Pageviews
Live Visitor
Translate
Popular Posts
-
Assalamualaikum dan selamat sejahtera di ucapkan kepada pengunjung blog yang sudi melayari blog saya ini...pada kali ini saya hendak berceri...
-
Temerloh merupakan salah sebuah daerah yang terbesar di Negeri Pahang. Keluasannya ialah 3601.5 km persegi. Daerah ini terdiri daripada bebe...
-
salam semua...... kali nie ak nak bercerita mengenai phase test ak yang akan diadakan esok.... start dari selasa sehingga jumaat..... tapi a...
-
Assalamualaikum dan selamat sejahtera diucapkan kepada pelawat yang sudi melayari blog aku...kali ini tergerak hati aku nak bercerita mengen...
-
assalamualaikum semua........apa khabar??? harap korang sume baik2 la.....kadang kadang aku terfikir gak .....antara paras rupa dengan tingk...
-
salam semua... aku nk bgtau korang semua pasal kehidupan yang aku jalani ketika hari raya... seperti yang korang tau... perangai aku dh bany...
-
Assalamualaikum semua dan salam sejahtera kepada yang sudi mengunjungi blog aku ini...kali ini aku nak bercerita mengenai isu kenaikan harga...
-
hu33... apa nak jadi nie??? setiap hari bosan... member aku yang lain sume keje... aku je x keje... boring gak nie.... apa nak wat dalam 2 b...
-
Hi good afternoon, it is a good weather isn't it? Today, I would love to talk about bribery. Bribery usually categorized as take and g...
0 comments:
Post a Comment