Thursday, May 20, 2010

kebosanan melanda diri...

hu33... apa nak jadi nie??? setiap hari bosan... member aku yang lain sume keje... aku je x keje... boring gak nie.... apa nak wat dalam 2 bulan nie ek?? setiap hari aku asyik memikirkan perkara yang sama... nak keje or x??? aku masih dalam kebingunan... kalau nak keje ... nak keje apa??? x pun perasaan aku malas ataupun takut ada dalam diri aku nie??? aku pun x tau... yang pasti aku nak apply tapi risaukan perasaan bodoh je nie... aku pun blum amik lagi sijil diploma dari politeknik aku tue... dalam bulan 6 nie aku nak amik.... ermm what ever.. aku nak fikirkan perkara lain.. kalau x dpt keje... baik aku bersihkan bilik aku yang bersepah nie... hu33... ada gak keje nk wat... okla... nie je keluhan aku yang aku nak sampaikan.... salam......

0 comments:

Post a Comment