Wednesday, November 4, 2009

tinggal 3 paper exam je agi...

sok adalah hari exam buat aku.... ari semalam memang aku give up nk wat coz x tau apa nak jawab... masalahnya.. memang aku x de mood nk bc sebenarnya... kalau x dh lama aku dpt jawab soalan exam.. sok kalau boleh aku nak score A dlm subjek tue... aku actually gembira sgt kalau sume subjek aku dpt A tp kenalah berusaha bersungguh-sungguh tuk berjaya... maybe aku akan amik semula subjek semalam yg memang aku x dpt nk faham maksud soalan yg dia nak... next sem.. aku akan tunjukkan kebolehan aku yang sebenarnya.. he33.. ermm bukanla maksud aku nak berlagak tapi untuk menambahkan keyakinan aku, aku akan wat sebetul2nya... jika dibandingkan dengan tempat politeknik time aku blaja dulu, aku prefer politeknik coz member aku ada kat sane.. teringatkan member2 aku kat sane.. tp kebanyakan nya dr kelantan.. coz tu aku respect diorang.. ermm sekarang nie ntah apa la yang diorang wat.. hu33 aku x tau tapi aku sedang menunggu konvokesyen poli yang akan diadakan pada tahun depan.. x sabar rasanya.. alhamdulilah aku rasa sok aku akan score sepenuhnya dalam subjek tue... aku tak mahu lagi terkebil2 menjawab soalan kemudian termenung sahaja memikirkan soalan tue... aku harap 3 paper nie sume soalannya senang2 belaka... amin... okla setakat nie sahaja apa yang aku nak sampaikan.. aku harap korang terhibur or kalau x terhibur pun.. wat2 je terhibur ok? he3.. salam..

0 comments:

Post a Comment