Thursday, October 29, 2009

kehidupan....

kehidupan ini aku rasakan x bermakna bagi aku... bagi aku... biarlah aku hidup keseorangan... aku tiada matlamat.. tiada cita2 yg hendak aku tuju... aku bukanlah seorang yang bijak pandai... namun aku tetap bersyukur dengan kehidupan yang aku rasakan sekarang nie.. jika dibandingkan dengan orang lain... rasanya aku lebih bernasib baik drpd golongan yang lebih memerlukan... kadang2 aku terfikir nak hidup dalam kemiskinan... aku nak tau apa maksud kemiskinan... namun aku rasakan aku tidak memahami apa kah maksud tersebut.. kadang2 aku rasa sedih tanpa bersebab.. ntahla.. mungkin memikirkan bilakah ajal aku akan sampai... aku tidak mahu berlagak sedemikian tapi aku rasakan ajal aku akan tiba tak lama lagi.. cuma aku sendiri yang tidak tahu bilakah itu akan berlaku.. namun aku tahu perkara tersebut akan berlaku jua terhadap golongan insan yang bernama MANUSIA...

0 comments:

Post a Comment