Monday, November 9, 2009

hari yang sungguh bahagia... :)

hari nie adalah hari yang sungguh gembira bagi aku.. bukan apa.. aku tinggal satu paper je lagi n then ari sok ari last... tapi aku rasakan itu bukan yang jadi kegembiraan bagi aku.. yang jadi kegembiraan bagi aku ialah aku bakal mendapat pinjaman dari MARA... yahoo he333... dalam minggu nie gak la aku sign agreement tue... aku harap dapat berjalan dengan lancar... amin... minggu nie gak la adik perempuan aku balik.. dia balik dalam ari ahad nie.. ari ahad bertolak then ari Isnin sampai.. hu33.. x sabar aku nak pakai desktop baru.. maklumla.. laptop yang aku pakai skrang nie bakal aku hadiahkan pada adik aku... hu33.. x sabar rasanya nak pakai desktop baru nie... balik umah nie la aku nak blaja kete... hu333... nak amik lesen kete... then x yah la nak susahkan mak n ayah aku... aku harap kali nie aku terus lulus lesen kete amin....

0 comments:

Post a Comment