Saturday, January 30, 2010

Aku benci orang penipu!!!!!

salam semua... kali nie aku bukan la nak mengaibkan orang lain... tp aku nk bagitau tentang orang yang aku percaya tapi sanggup menipu kat aku... time tue aku ym kat dia pasal semakan ke ipta.... aku tanyalah dia baik2... aku cakap sama ada dia dapt masuk x ke ipta tue... tp dia cakap yang dia x dapat.. so aku fahamla maksud dia tue... time ari yang lain... time aku chat dgn member aku yang lain.... member aku yang sorang lagi nie dia bagitau la yang dia dah masuk ke ipta tue.... aku rasa macam diri aku diperbodohkan ... sedangkan aku bagitau secara jujur yang aku x dapat... aku faham bahawa dia x nak membanggakan diri dia tapi sekurang2nya bagitau la yang dia terpilih masuk... aku benar2 x sangka yang dia sanggup wat macam tue... ahhh... biar lantak la dia tue.... yang penting adalah masa depan aku... aku kena fikirkan masa depan aku... lantak dia la nak mampos ke or x... ataupun dia kena tendang ke....kalau dia kena tendang... memang balasan dia coz akibat menipu aku tue... aku x harap pun apa2... just tumpang gembira coz member yang lain berjaya... tapi nak wat camne kan? memang dah lumrah manusia akan wat mcm tue... pedulikanlah dia tue... macam la dia sorang je yang bijak.... tapi aku bangga dengan member aku yang lagi satu.. walaupun dia x berapa cerdik tapi dia akan bagitau perkara yang sebenarnya... aku memang bangga dapat kawan mcm tue daripada kawan yang x sedar diri dan bodoh sombong.... tunggulah pembalasan akhirat nanti.... salam...

0 comments:

Post a Comment