Saturday, January 30, 2010

perancangan masa hadapan....

salam semua.... kali nie aku nak ceritakan pasal perancangan masa depan aku... seperti korang sume ... aku ada gak perancangan tuk masa depan aku... selepas aku graduate degree nie... aku bercadang nk isi jawatan kosong kerajaan... and disamping tue... aku nak bukak bisnes yang agak menguntungkan.... kalau korang leh bagi pendapat... aku sangat2 menghargai pendapat korang... aku nak tau apa yang menjadi permintaan orang pada masa kini??? so kalau boleh... korang leh post kan komen korang kat blog aku nie... hu3.. aku sangat2 mengharapkan komen bernas dari korang semua... sebab zaman sekarang nie ramai orang banyak melibatkan diri dalam bisnes... so aku nak cuba nasib aku dalam bidang nie.... jika aku ada bakat dalam bidang nie.. maka aku nak teruskan sampai aku kaya raya... ha33... gurau jela... actually aku nak isi jawatan kosong kerajaan... aku nak sangat dapat jawatan techinician komp.. coz aku nak mengasah bakat aku dalam bidang tersebut... dah lama aku x membuat troubleshooting komp2 nie coz aku tgh sambung blaja kat unikl di gombak.. agak2 korang nama tempat aku blaja apa ek?? salam....

0 comments:

Post a Comment