Wednesday, September 29, 2010

Kemalangan yang hampir meragut kaki aku....

salam semua.... hari nie aku nak bagitau mengenai kemalangan yang hampir meragut kaki aku... time tue aku nak balik umah sewa aku yang terletak kat taman sri gombak... kejadian nie berlaku kat dewan beringin.... time tue lampu isyarat dh hijau... pada mulanya aku ingatkan yang kete sebelah kanan aku nie nk g straight je.... aku memang nak g straight tapi lain pulak jadinya... kete tue tiba2 membelok sebelah kiri tanpa menyalakan signal kiri... aku pada mulanya memang terkejut dengan sikap pemandu kete tue... kecewa ada gak sebab pemandu tu langsung x memikirkan orang yang berada di sebelahnya... yang ada kat fikiran dia adalah cuma nk cepat je.. aku memang bengang la time tue... kalau bagi signal aku consider dia memang berhak membelok selekoh kiri terlebih dahulu... ini x langsung di baginya signal tue... aku betul2 kecewa... dari kesimpulannya kepada sesape yang nak memandu tue... pastikan anda prihatin terhadap orang di sebelah... jgn main pakai redah je... nanti merana diri sendiri.... ingat tue...

0 comments:

Post a Comment