Tuesday, December 27, 2011

padah membela anjing.....


Padah membela anjing!!!!!! inilah apa yang berlaku di london apabila anak dibiarkan bersama dengan anjing.... tanpa pengawasan ibu bapa, anjing yang dinamakan luna...pelik gak nama nyer...macam nama pensil warna je..ha3.. menerkam budak kecik tu secara tiba2......akibatnya budak tu menerima 20 jahitan...teruk gak kena...nasib baik x kena penyakit anjing giler...kalau x tau la aku .... yang peliknya tuan kepada anjing itu yang merupakan bapanya tidak meletakkan anjing itu dalam keadaan berkunci...ini merupakan satu pengajaran kepada bapanya supaya berhati hati apabila membela anjing kerana anjing nie kadang2 akan menjadi giler dan bertindak di luar batasan...aku juga ada membela anjing tapi anjing tu diletakkan di luar kawasan sahaja....tidak seperti orang2 kafir yang menjadikan binatang ini sebagai haiwan peliharaan......maaflah kalau statement aku nie ada menyinggung perasaan mana2 kaum yang berada di malaysia ini...aku cuma mahu mengingatkan supaya setiap orang supaya sediakan payung sebelum hujan...jangan bila nasi sudah menjadi bubur baru hendak bertindak...akhir sekali aku akhiri dengan ucapan assalamualaikum.......

0 comments:

Post a Comment