Wednesday, February 13, 2013

alhamduliah...syukur ke hadrat illahi kerana dengan limpah kurnianya ak masih bernyawa dan terus menulis sesuatu untuk blog ku ini...walaupun sesudah ak berputus kasih dengan ex ak, namun aku gagahi jua walaupun terasa amat pedih untuk menulis blog ku ini...apa yang aku nak sampaikan ialah hargai la seseorang yang banyak berkorban demi kita...bukan maksudku untuk memuji diriku tetapi apa yang aku nak sampaikan ialah bersyukur dengan apa yang kita ada kerana jika kita tidak bersyukur maka ALLAH akan menarik balik nikmat yang diberikan kepada kita...ingat tu...aku masih ingat juga...mungkin silap aku kerana bercakap perkara yang membosankan dengan si dia sampai dia naik muak dan jemu dengan aku...ak tak tahu mana silapnya...aku sedar siapa diriku ini...aku tak pandai berkata-kata... inikan pula jumpa cuma 2 kali sahaja sepanjang 1 taun ini...tapi tak mengapalah..mungkin ini suratan takdir buat diriku ini..sekarang mungkin dia sudah jumpa pilihan lain...kalau aku mengalir air mata pun belum tentu dapat kembalikan dia kepada diriku ini...sekian.....

0 comments:

Post a Comment