Friday, December 25, 2009

dugaan yang melampau...

salam sume.... kali nie aku nak bercerita pasal lesen kete... tapi korang jangan ketawakan aku lak ye?? bulan cuti nie iatu skrang nie aku ada amik lesen kete... first time aku blaja punyalah payah nak faham... org memandu tu asyik marah2 je... mana x bengangnya aku... then dia suruh wat tu la wat nie la... aku time tue hanya ingat nk amik lesen kete je... so aku wat dono je apa yang dia suruh... ha3... kesian lak aku tengok... berpeluh2 dia mengajar aku... baru diorang tau bukan senang nak ajar orang yang blum faham lagi... lain la orang lain... dah reti bawak kete... ceh...so first time aku bawak kete tu ada la rasa nervous sket... maklumla... baru pegang stereng kete... tapi diorang ckp aku punya pegang stereng tu ok... aku punyalah time tu nak bangga la katakan... hu3.. tapi diorang cakap first time tu aku asyik tengok kaki aku je... x tgk depan... hu333.... aku bukan apa ... aku gelabah bila nampak sesuatu yang aku x biasa.... then lama kelamaaan aku pun reti.... time aku naik bukit tue... nak berasap je kete tu aku tgk.... hu3... paling aku x puas hati ialah sikap orang tue... macamlahh dia punya kete.. rasa nak bakar je kete lesen memandu tue.... mcm la dia guna duit dia nak bayar... padahal duit aku... ceh... tapi aku x kesah sebenarnya... hari nie aku dah tamat blaja dengan dia... just tunggu nak test dengan JPJ je... aku malas sangat nak kesah... I hope my license will be getted.... ha33... tunggang langgang ayat aku dibuatnya... tapi nasib baik la aku wat tul2... aku x suka sangat orang memekak kat sebelah aku time aku tengah fokus... okla... setakat nie sahaja apa yang aku nak sampaikan... salam....

0 comments:

Post a Comment