Thursday, December 3, 2009

Pinjaman Mara yang menyusahkan!!!!!!!

salam semua kawan-kawanku.... pada saper yang dengar nie aku harap korang berpuas hati dengan cite yang aku nak sampaikan nie... aku bukannya apa... pada ari selasa 24 november 2009 nie aku g unikl aku yang terletak kat Gombak Selangor... mcm sial je aku pergi time tue... aku ingatkan masa yang diambil tuk melengkapkan proses permohonan MARA leh berjalan dengan cepat tapi serupa hampeh... dahla sorang je yang uruskan proses permohonan Pinjaman MARA tue.... time tu la nasib aku malang... aku tersilap koyakkan bahagian mana yang patut tuk dihantar dan bahagian mana yang patut disimpan... dahla suara orang yang uruskan tu slow sangat mcm katak.... ish.. aku rasa bunyi katak lagi kuat dari tue... nasib baikla member aku yang tolong bantu aku... kalau tak.. habislah pinjaman aku... ish33...aku sampai kat unikl aku dalam kul 11 pagi... pastu orang tu cakap nak berhenti lak sekejap dalam kul 1 ptg nie... aiseyman... susahkan aku je...aku bukannya apa... selain g uruskan pinjaman tue... aku ingatkan nak g lowyat... pas aku g selesaikan proses nak dapatkan pinjaman MARA tu... aku dengan adik aku tunggulah teksi... or bas... time aku tunggu tu,,, adela sorang pakcik yang gila ... dia x pasal2 cakap aku berlagak padahal aku mana ada berlagak pun...pastu dia tanyalah aku dari mana... aku x puas hati ... aku tanya dia balik.... sedap2 je tuduh orang mcm tue... aku malas nak layan orang gila tue... x pasal2 aku kena cekik agaknya nanti... balik pada cite ... aku habis dalam kul 3 ptg... aku tunggu bas... teksi yang banyak.. pastu aku cakap nak naik teksi... dua2 lak x de... aku pun mcm fed up je nak g lowyat kalau mcm tue... pastu aku dengan adik aku bertekad nak g naik teksi... isk33... nasib baik pernantian aku berbaloi... dapat gak aku naik teksi... baru aku sedar... punyalah payah orang nak naik bas dengan teksi... dalam cuti nie aku nak amik lesen kete... so x de la aku rasa susah nak g suatu tempat... kawan2 doakan aku moga dapat lesen kete dengan cepat.... amin....

0 comments:

Post a Comment