Saturday, March 27, 2010

stressnya aku....

salam semua.... aku nak bgtau yang stress nie makin meningkat bila ada bebanan ke atas kita.. Sume orang ada stress dan stress aku nie dua kali ganda dari stress bese... sejak aku masuk semester yang keempat kat UNIKL nie.. mcm2 stress aku hadapi.. paling ketara ialah time aku nak siapkan assignment.. punya la payah nak fikirkan camne nak siap... kalau leh upah budak tolong siapkan x pe gak... tapi masalahnya x de orang yang nak... dah la dua assignment aku kena antar minggu depan.. aduyai... satu subjek power system n satu lagi subjek elektronik... dah la sume dalam english.... mampos aku... tapi x pe... untuk menyiapkan assignment nie.. terpaksalah aku x tido malam nie...kalau tido pun mungkin lewat skit... tapi yang menjadi persoalan aku ialah adakah jawapan yang aku wat nie btul2 tepat n boleh score?? aku risau gak kalau2 apa yang aku wat salah n may be boleh mengundang padah terhadap diri sendiri.... secara kesimpulan dia... tolongla aku tuk siapkan assignment bodo nie!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. la..
    nak wat camne....
    dah sokmo stress
    kalau x stress bukan manusia la..
    datuk dr fadzillah kamsah pun ada ckp mcm tue..

    ReplyDelete