Tuesday, April 6, 2010

musim peperiksaan semakin hampir..

salam semua... kepada yang mendengar rintihan batinku nie tima kasih.. he33.. kalau nak request apa2 pun bleh.. tp skrang nie apa yang aku nak cakapkan ialah tentang peperiksaan yang semakin hampir.. Masalahnya.. aku langsung x study sedangkan gfinal exam semakin hampir.. dah la tarikh final exam tu sama dengan tarikh konvokesyen aku tue... sedihnya aku x dpt g konvo... aku harap member2 aku faham dengan situasi aku nie.. bukannya aku x nak g... tp nak wat camne... dah x de rezeki nak g... aku ingatkan leh la jumpa si hasri, talhah ke n bermacam2 lagi manusia kat ex poli aku tue... wah ... teringat zaman aku time kat poli dulu... best giler siot.... aku dengan member2 aku banyak mengharungi dugaan n syukur kami semua dah tamat diploma... n sekarang nie... ada yang dah keje n ada yang dah sambung belajar ke peringkat ijazah... aku tumpang gembira dengan kawan2 aku.. walaupun ada kalanya diorang berlagak sombong n x nk layan aku dah... sedihnya aku mengenangkan sikap segelintir kawan2 yang macam 2... tapi nak wat camne... aku pun x leh nak paksa diorang coz itu la sikap diorang... berbalik pada topik aku iatu musim peperiksaan nie... time sem lepas.. aku just study kertas final exam yang lepas2 je... x kanlla aku nak study nota dia.. mamposlah aku!!!! he33.. sekian salam...

0 comments:

Post a Comment