Wednesday, April 29, 2015

Masakan Popular di Temerloh

Assalamualaikum semua dan selamat datang ke blog aku iatu Temerloh Blog...kali ini aku nak bercerita mengenai kisah masakan yang enak di temerloh....dengar je pasal masakan mesti semua terliur...aku pun rasa terliur jugak mendengarnya...baiklah apa yang aku nak ceritakan ini ialah berkenaan masakan yang popular di Temerloh, tempat tinggal aku...masakan yang aku sebut tu ialah masakan gulai tempoyak ikan patin...masakan ini sebenarnya sudah lama terkenal di tempat aku...maklumlah sejak kerajaan Pahang giat mempromosikan masakan ini di tempat aku...kelihatan berduyun duyun tidak segan silu melepaskan hajat dengan menikmati masakan di tempat aku...baiklah ini gambarnya....


Semoga dengan gambar nie...semua yang melihat blog aku akan rasa terliur bila melihatnya...nak rasa sila la datang berkunjung ke TEMERLOH...:-) 



0 comments:

Post a Comment