Wednesday, March 16, 2011

bosan bosan bosan........

bosan bosan.......... apalah malang nasib aku ye? niat di hati hendak bekerja tapi tidak kesampaian kerana gara2 seorang insan yang hanya mementingkan kepentingan diri sendiri..... aku pun tak tau..... bila cuaca panas menyebabkan situasi aku bertambah bosan...... aku sebenarnya sudah lali dengan perkataan bosan...... perkataan bosan nie x pernah wujud time aku ada kat dungun dahulu.... coz di sana walaupun aku bosan...... tatkala di cuaca panas, rakan2 study ak mengajak aku g mandi kat air terjun..... perghh... memang bestla...... inilah suatu nikmat yang tidak ada di ibu kota kl..... sememangnya duduk di kl agak membosankan..... lebih2 lagi bila aku duduk di pangsapuri di kl..... lagi lah aku bertambah bosan..... dengan sistem yang lebih kepada sistem penjara.. aku bagaikan banduan yang tidak boleh pergi ke mana2... memang bosan sungguh.... aish....... lagi satu time aku kat dungun..... aku selalu berjalan gak.... menghayati panorama alam..... di dungun ada air laut dgn permandangan yang menyejukkan mata aku dan juga menenangkan hati aku..... walaupun setakat sebuah pekan namun aku sungguh puas... puas kerana dapat merantau seluruh pekan dungun yang sungguh bermakna di mata aku....terima kasih!!!!

0 comments:

Post a Comment