Saturday, May 5, 2012

apa kejadahnya??? bangla culik bangla...ha3..

 salam semua...apa khabar?? semoga kalian yang membaca blog aku ini sihat kehendaknya dan dimurahkan rezeki...kali nie aku nak bercerita mengenai tajuk yang akan aku utarakan sekarang nie...bangla culik bangla??? memang tak masuk akal kerana bangsa sendiri sanggup culik bangsa sendiri...ha3..itu memang tak dapat dinafikan..sedangkan kaum Melayu boleh culik kaumnya..kaum Cina culik kaumnya dan kaum India culik kaumnya..perkara tersebut boleh berlaku ...tidak hairanla sebenarnya..kerana kaum masing2 boleh culik menculik..tapi apa yang menarik minat aku ialah mengenai tajuk ini..berita ini aku amik dari harian metro punya website..korang boleh melihatnya link di bawah ini... apa nak jadi masa sekarang nie...dengan pertambahan kaum asing maka bertambah tambah la kadar jenayah yang berlaku di negara kita ini...aduyai...kejadian pecah rumah yang berlaku ke atas artis kita iatu Mawi dan Ekin pun ada kaitan dengan warga asing...itulah menunjukkan tak semua warga asing yang datang ke Malaysia ini berniat baik..tapi rata-rata dikalangan mereka berniat buruk dan mempunyai motif yang tersembunyi..aduyai...pening kepala aku nak memikirkannya..dengan kes pembantu rumah indon pun mendera budak OKU...what the hell??? nyahla kau indon...g balik indon...datang malaysia nak cari keje tapi cari pasal dengan orang malaysia...apa kejadahnya??? oklah..setakat ini sahaja apa yang aku nak sampaikan...salam.... link di bawah ini 

 http://www.hmetro.com.my/articles/MatBanglaculikrakan/Article

0 comments:

Post a Comment