Sunday, May 20, 2012

bola itu bulat....

salam semua...kali nie aku nak bercerita mengenai bola..semalam aku lepas menyaksikan perlawanan diantara bayern munich menentang chelsea melalui internet...melalui pandangan aku pada ketika itu bayern akan menjuarai liga juara eropah dan piala itu akan menjadi koleksi kejuaraan kelab itu kerana berdasarkan peratusan pengawalan bola , bayern lebih banyak menguasai perlawanan berbanding chelsea yang dilihat lebih banyak bertahan....namun chelsea telah menjuarai kejuaraan itu dan itu membuatkan aku berasa sungguh hampa kerana chelsea banyak melakukan kekasaran ke atas pemain bayern...sungguh tidak adil apabila drogba dengan sengaja melakukan terjahan ke atas pemain bayern iatu frank ribery...dan akhir sekali frank ribery diusung keluar...dan diganti dengan olic yang ternyata kurang menampakkan kesan serangan apabila perancang utama frank ribery di keluarkan... arjen robben kurang menjadi walaupun banyak peluang yang terhidang di depan mata...walaupun telah dihadiahkan sepakan penalti namun ternyata nasib menyebelahi chelsea...sepakan robben mudah diselamatkan oleh peter cech ...nak wat macam ne ...bola itu bulat...apa2 pun boleh jadi...oklah setakat ini sahaja apa yang aku nak sampaikan ...salam..

0 comments:

Post a Comment