Tuesday, November 26, 2013

Kena kencing gara seorang budak yang suka menyusahkan orang !!

Alhamdulilah...setelah lama tidak menulis blog ini sejak sekian lama...tergerak hati aku untuk menceritakan kisah yang nampak misteri dan seram tetapi dilenyapkan misterinya itu dengan khabar angin yang mengatakan bahawa kehilangan seorang budak di dalam misteri villla nabila ini...






Gambar yang tertera di atas ini tidak dapat dipastikan kesahihannya tapi aku rasakan ramai orang telah berpusu pusu untuk melihat keadaan sebenar yang berlaku di villa nabila ini...Bagi aku biarlah orang yang terlibat sahaja yang perlu untuk menyelesaikan kes ini...bagi aku cerita yang dibuat buat pasal villa ini tampaknya menarik perhatian untuk mendalami sejauh mana benar ataupun tidak...ramai jugak seekers yang terlibat untuk mencari kerja-kerja yang tidak berfaedah ini...bagi aku budak tu pun satu...sekurang kurangnya bagitaulah ibu bapa anda supaya tidak risau...ini tidak...akibat perbuatan anda tersebut telah menyusahkan semua orang yang risau mencari anda...tetapi ada baiknya juga...perbuatan bodoh anda itu telah menyebabkan anda kantoi dengan kawan perempuan anda juga....ha3...sekian...moral of the story...sila bagitau mak ngan ayah anda jika anda ingin menumpang di rumah rakan...

0 comments:

Post a Comment