Wednesday, September 30, 2009

ari nie aku ada test mate!!!!!!!!!!!!

wua....... nak menangis aku tengok soalan matematik.... dahla aku sejak akhir2 nie aku malas blaja.... nak sentuh buku pun malas.... aku pun x tau knp... lagi satu aku mudah sangat jadi pelupa sejak akhir2 nie... geram tul aku.. benda yang simple pun aku x leh ingat... x tau la knp... ish33... kalau mcm nie.. baik x yah hidup... ari nie aku ada test matematik... harap2 senang la coz aku harap kali nie aku dapat wat sendiri... actually kalau aku wat sendiri pun banyak gak yang salah... aku x tau la... aku nie mcm lain dari orang je... kalau orang ramai dapat markah tinggi.. aku pulak sebaliknya... kalau orang ramai dapat markah rendah.. aku lak yang dpt markah tertinggi.. pelik kan? aku x nak la mcm tue... kalau boleh.. aku nak selalu dapat markah tinggi.. tp nak dpt markah tinggi kena disertai dengan usaha yang berterusan.. barulah leh berjaya di masa hadapan... x kira apa jua bidang yang kita ceburi... tp kalau niat dan usaha kita ikhlas dan gigih pastinya membuahkan hasil yang sungguh lumayan... he333.... okla... sekian je celoteh aku pagi nie... akhir kata.. aku nak ucapkan selamat hari raya kepada semua umat Islam... yang bukan umat Islam tue jangan mengada2 la nak sambut hari raya.... sibuk je !!!!!!

0 comments:

Post a Comment