Monday, September 14, 2009

MINGGU NIE PALING STRESS!!! ( 14 / 09 - 18/09/2009 )

ish333.. minggu nie paling stress buat aku... Bukan apa.... dahla ari sabtu ada phase test network analysis... cam sial je soalan... Dengan muka murung melangkah ke dewan peperiksaan, aku dah agak soalan yang keluar memang payah... Walaupun dah beberapa kali aku try wat soalan yang sama, namun aku tetap x faham... x taula kenapa... issh333333.... minggu nie lagi sial... kena antar lak asignment mikro-p, safety dan health... walaupun sket je soalan cepu emas dalam asigment tu, tp memang nk pecah kepala... lebih2 lagi nk wat programming mikro-p... Bukan senang nak wat programming nie rupanya... Baru aku faham... kenapa orang yang wat programming tuk game tu mengambil masa yang agak lama tuk menghasilkan sesuatu game... Berbalik pada kisah aku nie, dengan muka yang tenang, aku langsung x siap sepatah apa pun tuk asignment safety dan health..
padahal nk antar ari Rabu nie... memang matilah aku g nie.... minggu nie pun ada test.... test technical communication dan al-quran sains moden... hu333.... aku bc pun setakat sekali imbas je... x taula hafal or x...
bagi aku... orang lain maybe lebih stress dari aku coz ada yang ambil 4 test dalam 1 minggu tue... x kan gila namanya.... aduyai... walaupun subjek yang kita pandang tu nampak senang, tapi bila difikirkan dengan teliti... memang kena jawab soalan dia dengan betul... jawapan yang ada... lebih2 lagi soalan objektif. memerlukan pemikiran yang lebih matang dan berhas supaya soalan yang kita jawab tu betul.. tp jawapan dia hampir sama je.. aku tgk pun pening... bg aku soalan subjektif lagi senang dr objektif... bagi yang memang expert dalam menjawab soalan objektif... aku memang respect kat korang la... coz memang pandai dalam bab2 meneka niee.... ish33... apala aku nak jawab ek dalam soalan exam pagi nie???

0 comments:

Post a Comment