Wednesday, October 21, 2009

peristiwa dapat kupon merah...

he33... kali nie aku nak berkongsi pasal aku dapat kupon merah.. mcm2 aku wat tuk mendapatkan kupon merah aku nie... namun amat mengecewakan aku bila aku dapat tahu satu kupon merah aku hilang isk3... dalam usaha nk cukupkan lima, nasib baiklah ada roomate aku yang sanggup tolong aku... aku amat hargai niat baik diorang nie.. pertama skali yang aku ingat dalam nak dapat kupon merah ialah senam sihat 2.. he33... mcm sial je kena wat senaman tue... dengan pelatihnya orang cina ngan slang english dia tue... memang aku faham sket2 je.. walaupun senam sihat pada pagi 2 nampak mcm bangang je, tapi yang penting aku rasa happy sangat... yela.. kena wat aksi senaman yang x pernah aku lakukan... yang kedua aku ingat ialah kupon kedua ketika aku nak mengundi pilihan raya di Unikl BMi. He33.. maklumlah time tue aku x dapat nk tgk kebolehan yang ada pada diorang so aku pangkah la berdasarkan wajah yang menarik.. he33... jangan marah ye?? aku memang x kenal diorang.. so kupon kedua merah tu telah berjaya aku dapatkan .... kupon ketiga ialah time aku g anugerah award tuk budak degree n diploma Unikl BMI... aku x tahu kenapa aku tetiba je rasa diam je time diorang amik award tue... memang aku rasa mcm ada sket kekesalan time x kira sapa yg amik award tue... aku rasa diri aku macam orang x berguna je.. sedangkan ramai yang dapat pointer tinggi time tue.. aku sedar mcm diri aku nie sebagai sebatang tunggul kayu yg hidup berseorangan je.. ari semalam la aku mmenghantar borang permohonan asrama dengan roomate aku tue... bukan apa.. saje je nak back up tuk rumah sewa.. selain tue.. aku nak gak cari rumah sewa berdekatan .. skrang nie aku tengah tunggu result dari uitm ngan instep... aku x la berharap sangat yang aku akan dapat kedua2 tu tp at least aku dah wat yang terbaik dalam diri aku.. sume orang nak kan yang terbaik dalam diri diorang.. aku pun bergitu juga.. okla.. setakat nie sahaja aku nak bagitau korang sume.. salam.... doakan aku moga berjaya di dunia dan akhirat..

0 comments:

Post a Comment