Monday, October 12, 2009

peristiwa.... g kenduri kawin ngan konvokensyen PSMZA bulan 5 tahun 2010

minggu lepas aku balik umah aku kat temerloh... sambil tu aku leh ilangkan stress aku dgn duk kat umah. aku nak bagitau pasal kenduri kawin.. aku ngan mak aku n adik bongsu g la ke kenduri tu coz kenduri tu kenduri kawin.. Abang saudara aku kawin ngan gadis pilihan dia... Hu33.. Alangkah bahagianya diorang... Fuh kalau aku pun nk kawin.. tp aku kena keje la dulu... x kannla nk kawin tp x de keje lagi... x kan nak mintak duit dari mak ayah lak kan? aku kalau nak kawin kenala dengan gunakan duit keje yang aku dapat.. I don't want to be a burden to them... Tunggula pas aku dapat ijazah ke or dpt keje dari kerajaan ke leh la aku masuk meminang.. he33.... tp skrang nie fikiran aku tengah bercelaru dengan asignment.. walaupun asignment banyk.. aku kena kawal perasaan aku yg stress tu... aku kenala bersikap tenang seolah2 x de apa yang berlaku... aku harap dapatlah aku kawin dengan gadis pilihan aku sendiri... minggu lepas pun ada konvokesyen unikl kat putrajaya so aku balik la... bukan ada apa pun kat unikl nie.. so aku pun balikla... kalau aku duk sini stress pun bertambah je.. aku ingat nak amik lesen kete bulan 12 nie.. so aku harap aku dpt lepas terus lesen kete tue... dah la mahal harga nak amik lesen kete tue... ish33... tp x pe aku kena belajar dulu sendiri baru dpt memandu dengan cekap... hu33... time tu leh la aku mandu kete g konvokesyen ke politeknik aku.. PSMZA.. seronoknya aku dapat jumpa dengan member aku ... dah lama x gurau dengan diorang tue... banyak kenangan aku kat poli tue... ish33 sedihnya aku terpaksa meninggalkan diorang.. tp kita sebagai manusia perlulah meneruskan kehidupan kita tue.. okla.. setakat nie sahaja cerita aku nk bgtau..salam...

0 comments:

Post a Comment