Monday, October 26, 2009

Sistem Pengurusan...........

salam sume.... ari nie aku nak bercerita pasal sistem pengurusan Unikl BMI. Seperti korang sedia maklum, BMI merupakan salah satu institut di bawah syarikat MARA.. bukan apa.. yang menjadi ketidak puas hatian aku terhadap BMI nie ialah masa yang begitu terhad.. Dah la final exam aku start 3 hb november 2009.. pastu sebelum final exam, kena lak wat asignment... manalah aku ada masa nak wat itu semua... isk33... teruk betul.. faham2la.. asignment kena hantar sebelum final... so manalah aku ada masa nak mentelaah nie smue... walaupun aku ada amik soalan past year dari pustaka, tapi aku memang mcm malas coz ada asignment yang perlu di buat.. paling aku x puas hati ialah salah seorang pensyarah aku... dia cakap kalau kitorang nak wat test, maka asignment x perlu lah  wat.. tapi lain lak jadinya.. dua2 kena wat... aku dah la fikir nak balik je... ntahla.. mcm x de mood je nak blaja... okla.. setakat nie aje apa aku nak sampaikan... waalaikumussalam..

0 comments:

Post a Comment