Friday, May 6, 2011

minggu yang memenatkan aku........


salam semua........ kali nie ak nak bercerita mengenai hari yang memenatkan......barangkali semua orang sudah tahu akan kepenatan.... tapi kali nie aku nak cerita mengenai kepenatan menelah buku2 yang barangkali penuh dengan maklumat sehingga aku pun tak terdaya nak menghafalnya..... aku faham mungkin ada yang menganggap aku nie hanya merungut... sedangkan ramai lagi yang terpaksa alaminya seperti aku tetapi hanya mendiamkan diri sahaja..... baiklah kali nie aku nak cerita pasal subjek nie yang akan aku amik ari nie........ subjek nie member aku kata merupakan subjek pengacau... sebab apa? sebabnya subjek nie banyak hafalan.... sudahlah banyak..pastu dalam BI lak..... ak fahamla gak BI tapi kalau banyak sangat x larat aku.... tapi nak wat camne? terpaksala aku menghafal ... dengan format pun dah diubah.... tambah malang kerana format yang diubah tu akan menjadi ujian yang pertama buat aku tuk subjek tue.... ikutkan hati nak tido je... tapi kalau aku tido nanti satu apa pun x masuk.... kalau x tido pun x masuk gak... mata dh kuyu dah nie..... aish.... apa lak aku merungut tak tentu pasal nie..... banyak yang kena dihafal...mujurlah ada hint gak tapi tak taula masuk ke x.... aku terpaksa gamble tuk subjek nie dan subjek2 yang lain... aku risau gak kalau apa percaturan yang aku wat x menjadi... silap2 aku yang kena jadi catur.... ha3.... okla.. aku nak sambung study... sekian.... :-)

0 comments:

Post a Comment