Friday, August 14, 2009

hu333........balik umah ari jumaat nie........

akhirnya...... destinasi yang ku tunggu2 dah tiba............hu333 iatu balik kampong ...........
aku akhirnya dpt menenangkan diriku dari kesibukan kota kl ngan cara nie jugalah dapat aku menonton televisyen.........
hu333............... selain tu......... umah aku ngan kl x la jauh sgt............. just 2 jam je.... kalau naik bas pejam celik leh sampai.. he333.. gurau jela.... malam tadi aku berhempas pulas menyiapkan tutorial aku yang blum siap.... maklumlah keje bertangguh x menjadi tapi masalahnya aku dah wat tutorial tu sejak dari ari ahad lagi n x de masalah sebenarnya bagi aku untuk menyiapkan tutorial aku nie,, aku pun bingung sama ada jawapan yang aku wat dan cara penyelesaian aku nie serupa x dengan rakan2 aku yang lain.............. syukur alhamdulilah... akhirnya dapatlah gak aku siapkan pada malam sebelum pagi menjelang he333......... okla.... disini sahaja celoteh aku yang x masuk akal nie... hu333 salam........

0 comments:

Post a Comment