Wednesday, August 26, 2009

Lagi 2 ari aku nak balik + kisah baruku : )

hu333.... akhirnya masa yang ditunggu2 dah dtg.... bukan apa aku sibuk nak balik.... aku just nak rasa berbuka puasa kat umah aku.. nak rasa kesedapan makanan di bulan ramadhan nie... maklumlah. kat unikl tmpt aku blaja nie bengong skit.. dh la jauh dari bazar ramadhan.. apa yang aku nak beli pun x dpt.. just beli makanan yang kadang2 membuat aku x de selera nak makan. Walau camnepun, terpaksalah aku membelinya coz kalau aku x beli, aku nak beli kat ne kan? dahla jarak dari tmpt perhentian bas ke tmpt aku blaja tu agak jauh. Aku nak balik pun payah. so terpaksalah aku call teksi. dahla teksi bermeter lak tu.. skali pergi dah nak dkt RM10!!! sedangkan aku just g terminal putra saje... kalau time aku balik dari titiwangsa menuju ke gombak pun diorang amik keuntungan dengan mengenakan bayaran yang x masuk akal... RM25!!! ada ke patut? sepatutnya golongan macam nie harus dikenakan tindakan tatatertib kerana tidak mengikut arahan yang ditetapkan.. Aku pun hairan.. Maklumlah dekat KL nie... aku actually x berapa minat sgt blaja kat KL nie... Udaranya pun korang paham2 jela.. tapi nak wat camne... tapi x pe bulan 12 nie ada intake uitm so aku kenalah mohon utk kuar dari tmpt nie. he33...Kalau aku dapat, maknanya adalah rezeki untuk aku.. lagipun aku dh ajak member aku dari daerah aku yang sama utk join sambung semula. he33... anyway... aku dah fikirkan kursus yang benar2 aku minat n bukannya atas kongkongan orang lain.. aku x suka dikongkong.. sume org pun x suka dikongkong sebenarnya.. ada yang rela dikongkong dan ada yang tidak.. tp bagi aku, aku sukakakan kebebasan dan bukannya kongkongan.. coz tu aku benci betul kalau ada orang kongkong aku.. macamlah aku nie pernah mintak duit dari dia!!!!!!!aku actually dh fed up dgn orang2 mcm nie.. aku langsung x suka jenis orang mcm nie... suka mengarah orang.. padahal kalau dia yang kena arah, memang melenting lak orang tue.. lagi aku x suka.. orang2 mcm nie leh aku ibaratkan mcm org gila.. suka mengarah2 org....okla... ari jumaat nie bermula pengembaraan balik aku ke temerloh.. he33... time tu aku nak isi borang permohonan uitm.. manalah tau kot2 dapat blaja kat situ.. aku pun nak rasa gak mcmne jadi pelajar ipta.. x kan adik aku sorang je? mana leh mcm tue.. adik perempuan aku skrang nie tgh sibuk nak membuat final project.. tapi insyallah project dia akan berjaya.. walaupun simple je. tapi aku harap dia dan member seperjuangan dia dapat menyiapkan project dalam masa yang ditetapkan... oklah.. malaslah aku nak membebel lama2 kat sini.. i hope all of you enjoy your fast!! he33.... selamat berpose.. pose ye jangan x pose... kepada sesapa yang dah besar n x pose tue.. faham2la.. malu lah skit kat budak2 kecik yang dah berpose.... salam....

0 comments:

Post a Comment