Thursday, August 6, 2009

ISU ANAK HARAM!!!!!!!!!!!!!!!

Sejak kebelakangan nie.......... negara kita sering dikaitkan dengan isu anak haram.......
masalah pembuangan bayi dan juga anak luar nikah semakin menjadi2...........
sebenarnya masalah nie berpunca dari media dan juga faktor2 lain yang menyebabkan gejala nie terjadi............
aku harap pihak yang terbabit jangan la bersikap macam setan sahaja. lepas tangan tanpa mengambil tindakan........
macam sial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sesaper yang pernah wat salah tue.......... faham2la............ perbuatan korang nie memang terkutuk....
sapa2 yang terlibat or bersubahat dalam melakukan gejala nie.......
aku rasa hukuman paling sesuai pun ialah hukuman tali gantung...........
kalau hukumannya hanya sebatan dan hukuman penjara masih tidak mencukupi........... coz pesalah2 nie akan wat hal lagi pas keluar dari neraka ( penjara ).
Maklumlah ......... nie juga merupakan salah satu daripada tanda2 kiamat............
maksiat berleluasa.......... pemerintah makan rasuah.............
fitnah menjadi2
tak kira ulama ataupun rakyat biasa...............
sedarlah wahai golongan manusia...................................
kamu tak akan terlepas daripada hari kebangkitan...............
kita hidup kat dunia pun x lama..................
so kena2 la wat amal ibadat................
aku rasa itu aja kisah yang ingin aku sampaikan setakat nie..............
ini pun merupakan luahan aku yang tidak puas hati terhadap golongan bangsat tersebut.......
so aku harap negara yang bebas daripada penjajah nie takkan dijajah lagi..........
malah lebih teruk kita lebih dijajah dengan hebat lagi.............
oklah...............
aku malas nak membebel lama...........
salam......................................

0 comments:

Post a Comment